2011年2月24日木曜日

Popular spicy party! "too hot sauce, not a commercial site " selling "Dojo spicy"



"Crew My" and "wasabi" My other, everybody loves spicy carrying a seasoning spicy always think that I know more now, "Tare not commercial too hot" sites that sell Dojo "spicy", but has attracted support for the core fans.
Dojo "spicy" means "grilled meat sauce," the familiar shopping site nihonnsyokukenn (http://shop.nihonshokken.co.jp / gekikara /). As the name implies, "spicy" in order to satisfy the taste for outstanding taste that spicy, of course, is also pursuing the development of products and the taste is the selling of selling up.
Spicy products are sold here, the new product was released on January 14, "who dojo spicy kimchi" In addition, the products are currently 8. "Grilled meat sauce dojo spicy," of course, can be used as salad dressing or cooking pot "taste pepper citrus Ponzu" and "sesame people 坦" sauce, and (700 yen each), as well as "the pain of the strongest in the dojo the same!" also praised the store manager and "Curry (type retort)" (500 yen) is the line-up.
Reading the comments posted on the site developer, suggests how very difficult that you get to the product development and marketing. The first was "you can easily think 足Se was making a spicy flavor sauce ever" but, just to taste the pain plus flimsy and keep pace with rich umami taste and flavor and increase the is not satisfactory and a spicy, trial and error, "while maintaining the degree of sadness over the taste," that it could reach.
In addition, the site also "spicy board" is "I'm on the toilet the next day I ate hard ..." "[source] a fried dish with alcoholic husband Hiha] [let's say I do Mashita! "arrived one after another and the user's real thoughts. "Hot" being used as an addition to best compliment the word just to look interesting and user interaction manager has thumbs down many times in the development stage.
In the future, the strength of the seasoning blend manufacturing companies, mainly based seasoning products "spicy" that will continue to challenge this shop's spicy national party. "" Spicy, "sung in a commercial product is not enough!" Tsuwamono it, try to not miss this introduction to the dojo? TOKYO - Walker


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“マイ一味”や“マイわさび”など、常に辛味調味料を持ち歩いている辛いもの好きのみなさんはもうご存じかと思うが、今“辛すぎて市販できないタレ”を販売するサイト「激辛道場」が、コアなファンに支持を集めている。

「激辛道場」とは“焼肉のたれ”でおなじみのnihonnsyokukennの通販サイト(http://shop.nihonshokken.co.jp /gekikara/)。その名の通り、“激辛”という突出した味覚に対する嗜好を満たすことを目的に、辛さはもちろん、おいしさも追求した商品を開発&販売しているのが最大のウリだ。

ここで販売している激辛商品は、1月14日に発売された新商品「激辛道場 キムチだれ」を加えて、現在8品。「激辛道場 焼肉のたれ」はもちろん、鍋料理やサラダのドレッシングとしても使える「ぽん酢柚子こしょう味」や「坦々ごまだれ」といったタレ(各700円)のほか、「同道場で最強の辛さ!」と店長も絶賛する「ビーフカレー(レトルトタイプ)」(500円)がラインアップされている。

サイト内に掲載された開発者コメントを読むと、販売にこぎつけた商品の開発がいかに困難を極めたかが伺える。最初は「今まで作っていたタレに辛さを足せばできると簡単に考えていた」そうだが、辛さを足しただけではうま味やコクが追いつかず薄っぺらい味に、うま味やコクを上げると辛さが物足りなくなるなど、試行錯誤の末、“おいしさを維持しながら度を越えた辛さ”に到達できたのだという。

さらに、同じくサイト内の“激辛掲示板”には、「食べた次の日のトイレがきついですよね…」「『炒めソース』を使った料理で辛党の主人を『ヒーハー』って言わせてやりました!!」といったユーザーのリアルな感想も続々到着。“辛い”という言葉が最高の賛辞として使われていることに加え、開発の段階で幾度となくダメ出ししてきた店長とユーザーのやり取りを見ているだけでも面白い。

今後も、ブレンド調味料を製造する企業の強みを生かし、調味料を中心にした“激辛商品”で全国の激辛党に挑み続けていくという同店。「“激辛”を謳う市販の商品では物足りない!」というツワモノは、ぜひこの道場に入門してみては?【東京ウォーカー】

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